Nice to meet you!

27 juli 2019 - Nilaveli, Sri Lanka

In de nasleep van het vorig verhaal eerst een grondig en warm bezoek aan de tempelruïnes van Anuradhapura. Indrukwekkend grote Boedhistische site met veel lokale -in het wit geklede & biddende- bezoekers. Veel stupas en een stek van de originele boom waaronder prins Sidharta, Boedha werd, zijn de absolute highlights. De kids hoppen gezapig mee. Het ijsje en de plons achteraf in ons leeuwenzwembad zijn hun highlights.

Erna bollen we richting Oostkust. Het prachtige Nilaveli is de bestemming voor 3 dagen chillen. Heerlijk! beachbar met hutjes op het strand, super gezellige homestay met lokale vriendjes, een lang exotisch strand.... De snorkeltrip met zeeschildpadden en haaien verwonderden Lou (Swa was bij elke vis zo enthousiast dat hij telkens opsprong -wat niet zo ideaal is bij het snorkelen-). De meet and greet met de dolfijnen 's ochtendsvroeg was hartelijk!

Nu in de jungle waar we op den bots mijn oud-collega tegen kwamen.

It was nice to meet you Katrijn, Stef, Laïs, Anil en dolfijn, schildpad, exotische vis, haai, Kris devine (local kid),... Nu gaan we olifanten spotten. Heel binnenkort meer!!!

1. Grote zus en schoonbroer:
    26 juli 2019
    Bedankt voor het reisverhaal en de nieuwe foto's waarbij we jullie kunnen volgen in Sri Lanka. Groetjes x
  2. René Callens:
    26 juli 2019
    Xxx mooi. Voor ons veel herkenbare plaatsen.
    Knuffels aan de kids.
    Opa en oma
  3. Tante Jo en Nonkel Georges:
    26 juli 2019
    Weer prachtige foto’s,genieten samen met jullie!
    Groetjes Tante Jo en Nonkel Georges
  4. Bernice martens:
    27 juli 2019
    Geniet er van en dat snorkelen lijkt me de max voor de gastjes 🤤
  5. Katrijnenco:
    27 juli 2019
    Wat was het fijn om jullie te zien... Laïs mist Louke.... Misschien een tweede ontmoeting in Ella. Wij zijn nu aan het chillen in Trincomalee...
  6. Karlien:
    5 augustus 2019