On the road

17 juli 2019 - Negombo, Sri Lanka

We zijn er... na 24u, in volgorde, te voet, bus, tram, trein, vliegtuig 1-2-3 en taxi, met elk slecht een paar mini dutjes...

Swa is verwonderd... er staan hier palmbomen! Waw hier gaan veel kokosnoten zijn.

Lou telt de tuktuks maar raakt snel haar tel kwijt. Er zijn veel rode en groene, soms een zwarte en uitzonderlijk nog een andere kleur. Welk kleur zou de onze worden? Er zijn ook veel honden. Die mag je spijtiggenoeg niet aaien.

Onze villa Shade is mooi, en rustig. Heel rustig... ze verwennen hun enige toeristen goed. Alsook in de eetttenten. De kerken blinken... niets te zien hier... Ze bleven 2 maand weg, nu komen ze met mondjesmaat terug, de toeristen. We voelen ons hier veilig en graag gezien.

Negombo is niet zo speciaal maar tof om te wennen. Na een spoedcursus tuktuk rijden gaan we op weg. Het is een groene! Kris schuift netjes tussen de duizenden brommertjes, de auto's, fietsers, voetgangers, honden, koeien... We stoppen bij het strand, the Dutch canal, St Mary church, de vismijn en -markt en het fort.

Morgen bootje varen in de lagune (klinkt exotischer dan het waarschijnlijk wordt) en een Hindoe tempel bezoeken en natuurlijk weer zwemmen, tuktukken & 1000x ik zie ik zie wat jij niet ziet (ja Swa, tis groen.... de tuktuk) spelen...

Ciao x

Ons 4

1. Patricia Soens:
    17 juli 2019
    Super, ziet er allemaal heel leuk uit. Beetje nostalgie. Wij gingen naar daar op huwelijksreis. Groetjes en nog veel plezier, Patricia
  2. Katrijnenco:
    17 juli 2019
    Wat leuk, wij vetrekken zaterdag en komen zondagochtend toe. We wennen ook twee nachten in Negombo! Waar kunnen we elkaar ontmoeten.....Ergens in de bergen misschien?
    Katrijnenco
  3. Natalie:
    17 juli 2019
    Geniet ervan! Ik lees mee! knuf
  4. Tante Jo en Nonkel Georges:
    17 juli 2019
    Leuk met de gastjes,zullen veel nieuwe dingen ontdekken,geniet er van!
  5. Karen Fremault:
    17 juli 2019
    Waaw! Hoe lang zijn jullie weg? Waarheen allemaal?
  6. Iris:
    18 juli 2019
    Veel plezier schatjes! We volgen jullie. Ziet er allemaal fantastisch uit! Dikke knuffels aan jullie allemaal 😘😘😘
  7. Grote zus en schoonbroer:
    18 juli 2019
    Ziet er mooi uit. Geniet van jullie vakantie. Af en toe een fotootje doorsturen zou niet mis zijn zodat wij jullie kunnen volgen en een beetje mee genieten. Vele groetjes. x
  8. Evi Vandenven:
    18 juli 2019
    Super. Geniet van jullie avontuur.
  9. Glenn:
    geniet er van!!!
  10. Bernice martens:
    18 juli 2019
    Geniet er intens van luitjes. Voor de gastjes ook een heel pak indrukken die ze nu (nog) niet altijd kunnen plaatsen, misschien maar later wel. Groetjes, tante Miem en den Ardo.
  11. Karlien:
    19 juli 2019